6.2.1. Teikti Klientui jo užsakytas Paslaugas laikydamasi Paslaugų kokybės parametrų;
6.2.2. Užtikrinti, kad profesionalaus hostingo ir (ar) serverių nuomos paslauga bus prieinama 99,95 (devyniasdešimt devynis ir devyniasdešimt penkias šimtąsias) % kalendorinių metų laiko (nuo pirmos iki paskutinės dienos) (toliau Paslaugos lygis), išskyrus paslaugos neprieinamumą dėl planinės techninės priežiūros, avarinės techninės priežiūros ar force majeure įvykio. Paslaugos lygis nebus taikomas (ir todėl nebus taikomas joks Paslaugos kompensavimas), jei Paslaugos lygis sutrinka dėl to, kad: (i) Klientas atlieka Paslaugų testavimą prieš tai nesuderinęs su Interneto vizija; (ii) Klientas nesilaiko konkrečių Interneto vizijos pateiktų nurodymų; (iii) Klientas nesilaiko bet kokių Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, taisyklių nustatytų Bendrosiose sąlygose ar parametrų ir sąlygų nurodytų Specialiosiose sąlygose;
6.2.3. Kompensuoti Klientui už kiekvieną valandą nepasiekto Paslaugos lygio 10 (dešimt) % 6.2.2. punkte nurodytų Paslaugų pagal Sutartį mokėtino mėnesio mokesčio, tačiau bendrai ne daugiau kaip 100 % nurodytų Paslaugų pagal Sutartį mokėtino mėnesio mokesčio arba suteikti Paslaugas nemokamai atitinkamam laikotarpiui, kai nebuvo pasiektas Paslaugos lygis.
6.2.4. Ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Sutarties sudarymo, suteikti Klientui teisę naudotis Paslauga apmokėtam laikotarpiui, išskyrus atvejus, kai Paslaugas teikimas priklauso nuo papildomų sąlygų įgyvendinimo, kaip nurodyta 6.2.6. ir 6.2.7. punktuose;
6.2.5. Ne vėliau kaip likus 7 (septynioms) dienoms iki Paslaugos teikimo termino pabaigos, išsiųsti Klientui nurodytu el. pašto adresu sąskaitą apmokėjimui už Paslaugos teikimo termino pratęsimą;
6.2.6. Teikdama SSL sertifikato paslaugą, ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Sutarties sudarymo ir reikalingų duomenų gavimo iš Kliento, Kliento vardu pateikti leidėjui elektroninę paraišką dėl SSL sertifikato išdavimo užsakytam laikotarpiui; leidėjui išdavus SSL sertifikatą, Interneto vizija ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas pateikti SSL sertifikato viešąjį raktą Klientui;
6.2.7. Teikdama domeno registravimo paslaugą, ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Sutarties sudarymo, Kliento vardu pateikti registrui elektroninę paraišką dėl domeno registravimo, perkėlimo ar galiojimo pratęsimo suderintam laikotarpiui;
6.2.8. Skirti Linux sistemų administratorių nuolatinei profesionalaus hostingo serverio priežiūrai;
6.2.9. Padidinti profesionalaus hostingo Paslaugos planą, jeigu tai yra reikalinga patikimam Kliento serverio veikimui. Paslaugų plano keitimo metu keičiamas ir paslaugos galiojimo laikas perskaičiuojant proporcingai likusio seno plano galiojimo laiką į naują laikotarpį jį proporcingai sutrumpinant;
6.2.10. Ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas imtis priemonių ir dėti pastangas pašalinti Paslaugos teikimo sutrikimus, įvykusius dėl Interneto vizijos techninės ar programinės įrangos gedimo. Jeigu per šį terminą Paslaugos teikimo sutrikimo pašalinti nepavyksta, Interneto vizija informuoja Klientą apie numatomą Paslaugos teikimo sutrikimo pašalinimo terminą;
6.2.11. Jei Paslaugos teikimas sutrinka dėl Interneto vizijos pasitelkiamų partnerių (subrangovų) teikiamų paslaugų sutrikimo ar dėl kitų nuo Interneto vizijos nepriklausančių aplinkybių, tokiu atveju Interneto vizija gali neturėti galimybės pateikti ir užtikrinti konkretaus Paslaugos teikimo sutrikimo šalinimo termino;
6.2.12. Tuo atveju, jeigu Paslaugos negalima suteikti (pavyzdžiui, jeigu registras atsisako registruoti domeną), informuoti apie tai Klientą ir grąžinti Klientui visas jo sumokėtas sumas už Paslaugas;
6.2.13. Imtis būtinų priemonių Interneto vizijos techninės bei programinės įrangos, Kliento duomenų saugumui užtikrinti;
6.2.14. Nedelsiant telefonu arba el. paštu informuoti Klientą su Paslaugos teikimu susijusiais klausimais, pavyzdžiui, jeigu Interneto vizijos nuomone kyla ar yra pagrindo manyti, kad gali kilti grėsmė Kliento interneto svetainės ir (ar) duomenų saugumui, jei artėja duomenų saugyklos limitas, besibaigia Paslaugos teikimo terminas ir pan. 6.3. Klientas įsipareigoja:
6.3.1. Pateikti teisingą Klientą identifikuojančią bei kontaktinę informaciją ir laiku informuoti apie jos pasikeitimus. Interneto vizijai pareikalavus, pateikti nurodytos informacijos tikrumą patvirtinančius dokumentus;
6.3.2. Laikytis Paslaugos teikimo sąlygų , sumokėti už Paslaugas, naudoti Paslaugas pagal jų paskirtį, techninius ir kokybinius parametrus, vykdyti Interneto vizijos nurodymus, būtinus tinkamam Paslaugų teikimui ir Sutarties vykdymui;
6.3.3. Tiesiogiai ar netiesiogiai nenaudoti Paslaugų neleistinai veiklai, taip pat pažeidžiant galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus, Interneto vizijos (https://www.iv.lt/vps-neleistina-veikla/) ir (ar) trečiųjų asmenų teises;
6.3.4. Išankstinėje sąskaitoje nurodytu terminu apmokėti už užsakytas Paslaugas;
6.3.5. Savavališkai nekeisti ir (ar) nemodifikuoti Paslaugų ar jų techninių parametrų, jei tokia galimybė nėra numatyta ar sudaryta konkrečių Paslaugų teikimo atveju;
6.3.6. Nenaudoti Paslaugų neteisėtais tikslais, įskaitant, bet neapsiribojant masiniu el. pašto siuntimu, kenkimu kompiuterinių sistemų, tinklų veikimui ar saugumui, taip pat pažeidžiant galiojančius Lietuvos Respublikos ir (ar) kitų valstybių teisės aktus, Vykdytojo bei trečiųjų asmenų teises;
6.3.7. Nedelsiant informuoti Interneto viziją apie Paslaugų teikimo sutrikimus;
6.3.8. Kai naudojasi profesionalaus el. pašto filtro paslauga, atnaujinti svetainės domeno MX įrašų konfigūraciją pagal profesionalaus el. pašto filtro reikalavimus;
6.3.9. Saugoti prisijungimo ir kitus duomenis, užtikrinti talpinamų svetainių programinio kodo saugumą, laiku atnaujinti naudojamą programinę įrangą ir įskiepius;
6.3.10. Sutikti su Interneto vizijos pateiktais resursų apskaitos duomenimis ir apmokėti už sunaudotus serverio ir (ar) kitus resursus pagal Klientui paruoštą sąskaitą apmokėjimui;
6.3.11. Vykdyti Interneto vizijos prašymus ir nurodymus, susijusius su tinkamo Paslaugų teikimo ir saugumo užtikrinimu, taip pat dėti maksimalias pastangas ir bendradarbiauti sprendžiant su Paslaugų teikimu susijusius klausimus ir šalinant Paslaugų teikimo trikdžius;
6.3.12. Kai užsako ir (ar) naudojasi SSL sertifikato paslauga, ne vėliau kaip per 1 (vieną) mėnesį nuo Sutarties sudarymo, pateikti Interneto vizijai visus Interneto vizijos nurodytus duomenis, būtinus SSL sertifikato išdavimui;
6.3.13. Naudotis kompetentingą sistemų administratoriaus paslaugomis nuolatinei nuomojamo serverio priežiūrai (https://www.iv.lt/vps-prieziura), savalaikiam programinės įrangos atnaujinimų bei saugumo užtikrinimui arba atlikti tai savarankiškai.
6.3.14. Laikytis įsigytiems neribojamų resursų planams taikomų specialiųjų sąlygų numatytų punkte 1.6. bei pateiktų svetainėje https://www.iv.lt/talpinimo-privalumai/#neribojami/ skyriuje Neribojami resursai. 6.4. Interneto vizija turi teisę be Kliento sutikimo pasitelkti trečiuosius asmenis (subrangovus) įsipareigojimams pagal Sutartį vykdyti. Šios teisės įgyvendinimas nelaikomas teisių ar įsipareigojimų perleidimu. 6.5. Interneto vizija turi teisę nedelsiant, be išankstinio perspėjimo, sustabdyti, išjungti ir (ar) nutraukti Paslaugų teikimą Klientui, jei dėl Kliento veiksmų ir (ar) neveikimo: (i) kyla grėsmė Paslaugų teikimui, kokybei, saugumui, vientisumui, patikimumui; (ii) daroma žala Interneto vizijai ir (ar) tretiesiems asmenimis, jų reputacijai; (iii) Paslaugos naudojamos neteisėtai, su demokratinėmis vertybėmis ir (ar) su gera morale nesuderinamais tikslais; (iv) Klientas ir (ar) jo atstovai bendrauja netaktiškai, įžeidžiančiai ar nepagarbiai, kliudoma kitiems Paslaugų gavėjams naudotis Paslaugomis. Tokiais atvejais Interneto vizijos sprendimu Paslaugų teikimas gali būti stabdomas laikinai iki kol pažeidimai pašalinami arba Paslaugų teikimas yra visiškai nutraukiamas. 6.6. Interneto vizija taip pat turi teisę, iš anksto prieš 1 (vieną) darbo dieną informavusi Klientą, laikinai sustabdyti Paslaugų teikimą, jei tai būtina naujų Paslaugų funkcionalumų diegimo, atnaujinimo, keitimo, migracijos ar techninės priežiūros darbams atlikti. 6.7. Siekdama užtikrinti Paslaugų saugumą ir (ar) Kliento svetainės saugumą, Interneto vizija turi teisę be išankstinio įspėjimo sustabdyti Paslaugos teikimą, jei Kliento svetainei kyla saugumo pavojus, pavyzdžiui, į Kliento svetainę yra nukreipta DDoS ataka (angl. Distributed Denial of Service), arba Kliento laiškų srautas sukelia trikdžius Interneto vizijos techninėje platformoje. Sustabdžiusi Paslaugas teikimą, Interneto vizija apie sustabdymo priežastis ir numatomą Paslaugų teikimo atnaujinimą informuoja Klientą.